• Kunden beställer vara/varor via telefon eller e-post till butiken, och betalar butiken på det sätt som butiken erbjuder. Arbetsmarknadsenheten hanterar inga kontanter eller kort.
  • Butiken tar uppgift om leveransadress.
  • När beställningen är slutförd tar butiken kontakt med arbetsmarknadsenheten, telefon 0491-291 66.
  • Arbetsmarknadsenheten levererar kostnadsfritt varan/varorna till leveransadressen.
  • Arbetsmarknadsenheten kan leverera varor mellan klockan 8.00 och 16.00 på vardagar.
  • Varutransporterna är begränsade storleksmässigt. (Vi har endast vanliga personbilar.)

Vi kan tyvärr inte leverera take away från restauranger, då vi ej har godkända fordon för den typen av transport. 

Erbjudandet gäller ej leverans från Systembolaget.

Vid frågor, kontakta arbetsmarknadsenheten i Högsby kommun, telefon 0491-291 66.

Erbjudandet om hemleveranser gäller tills vidare.

Behöver du hjälp att handla dagligvaror? Läs mer här.