Här är du: Kommun » Lättläst

Lättläst

Här finns det texter om Högsby kommun på lättläst svenska.

Det finns fakta om vilka som bestämmer i kommunen.

Du kan läsa om skola, jobb och bostad med mera.

Du kan också läsa om vilken hjälp och service du kan få av kommunen.

Klicka på orden till vänster så får du veta mer.

Du kan också kontakta växeln om du har frågor:

Receptionist Växeln

Receptionen
Tel: 0491-29000
Fax: 0491-20496
Skicka e-post till: Receptionist Växeln

 
Senast kontrollerad: 2015-12-02.
Snabbval
Snabbval